Classificazione di serie è applicazione di l'aluminiu (Parte II)

due×××serie

due×××Serie di piastra d'aluminiu: rapprisenta 2A16 (LY16), 2A06 (LY6).due×××A serie di platti d'aluminiu sò carattarizati da una alta durezza, di quale u cuntenutu di ramu hè u più altu, circa 3-5%.due×××A piastra d'aluminiu di a serie appartene à l'aluminiu di l'aviazione, chì ùn hè micca spessu usatu in l'industria cunvinziunali.Pruduciutu in Cina 2×××Ci sò pochi pruduttori di platti d'aluminiu di serie.A qualità ùn pò esse paragunata cù i paesi stranieri.I platti d'aluminiu impurtati sò principalmente furniti da i fabricatori coreani è tedeschi.Cù u sviluppu di l'industria aerospaziale di a Cina, 2×××A tecnulugia di pruduzzione di serie di piastra d'aluminiu serà più migliurata.

due×××Funzione di a piastra d'aluminiu di serie è di marca:

A piastra d'aluminiu 2011 hè appiicata à viti è prudutti machinati chì necessitanu una bona prestazione di taglio.

A piastra d'aluminiu 2014 hè appiicata à l'occasioni chì necessitanu alta forza è durezza (cumpresa alta temperatura).Aviò pesante, forgiati, piatti spessi è materiali di estrusione, roti è elementi strutturali, cisterna di carburante di prima tappa di fucile multi-stadi è parti di navi spaziali, tela di camion è parti di sistema di sospensione.

A foglia d'aluminiu 2017 hè a prima lega di serie 2XXX per ottene l'applicazione industriale, cù una stretta gamma di applicazioni, cumpresi principalmente rivets, parti meccaniche generale, parti strutturali di strutture è strumenti di trasportu, eliche è accessori.

A piastra d'aluminiu 2024 hè spessu usata per strutture di l'aeronautica, rivetti, cumpunenti di missile, hub di camion, cumpunenti di l'elica è altri cumpunenti strutturali.

A piastra d'aluminiu 2036 hè appiicata à e parti di metallo di u corpu di l'automobile.

A piastra d'aluminiu 2048 hè appiicata à parti strutturali aerospaziali è parti strutturali di l'arme.

A piastra d'aluminiu 2124 hè aduprata per e parti strutturali aerospaziali.

A piastra d'aluminiu 2218 hè aduprata per u pistone di u mutore di l'aeronautica è u mutore diesel, a testa di u cilindru di u mutore di l'aeronautica, l'impeller di u mutore di jet è l'anellu di compressore.

A piastra d'aluminiu 2219 hè aduprata per a saldatura di u tank oxidizer di cohete aerospaziale, pelle di aereo supersonicu è parti strutturali, è a temperatura di travagliu hè - 270 ~ 300.Bona saldabilità, alta tenacità di frattura, alta resistenza à u cracking di corrosione di stress in u statu T8.

A piastra d'aluminiu 2319 deve esse aduprata per a barra di saldatura è u metallu di riempimentu di l'alia 2219.

A piastra d'aluminiu 2618 deve esse aduprata per i forgiati di fustelle è i forgi gratuiti.Pistoni è parti di l'aeromotore.

A piastra d'aluminiu 2A01 deve esse aduprata per rivetti strutturali cù una temperatura di travagliu menu o uguale à 100..

A piastra d'aluminiu 2A02 hè appiicata à lame di compressore assiale di turbojet cù una temperatura operativa di 200 ~ 300.

A piastra d'aluminiu 2A06 deve esse aduprata per rivetti di struttura di l'aeronautica cù una temperatura operativa di 150 ~ 250.e rivets struttura avio cu temperatura funziunamentu di 125 ~ 250.

A piastra d'aluminiu 2A10 deve esse aduprata per a fabricazione di rivetti strutturali di l'aeronautica cù una temperatura di travagliu menu o uguale à 100., chì hà una forza più altu ch'è a lega 2A01.

A piastra d'aluminiu 2A11 hè appiicata à e parti strutturali di media forza di aerei, pale di eliche, veiculi di trasportu è parti strutturali di custruzzione.Bulloni di forza media è rivetti per aerei.

A piastra d'aluminiu 2A12 hè appiicata à a pelle di l'aeronautica, u diafragma, a nervatura di l'ala, u fasciu d'ala, u rivet, etc., è e parti strutturali di i veiculi di custruzzione è di trasportu.

A piastra d'aluminiu 2A14 hè aduprata per a forgiatura senza forma cumplessa è a fustellatura.

A piastra d'aluminiu 2A16 hè aduprata per i pezzi di l'aeronautica aerospaziale cù una temperatura di travagliu di 250 ~ 300, cuntenituri saldati è cabine ermetiche chì travaglianu à temperatura ambiente è alta temperatura.

A piastra d'aluminiu 2A17 deve esse aduprata per e parti di l'aeronautica cù una temperatura operativa di 225 ~ 250.

A piastra d'aluminiu 2A50 deve esse aduprata per e parti di forza media cù forme cumplesse.

A piastra d'aluminiu 2A60 hè appiicata à a rota di compressore di u mutore di l'aeronautica, a rota di guida, u fan, l'impeller, etc.

A piastra d'aluminiu 2A70 hè appiicata à a pelle di l'aeronautica, u pistone di u mutore di l'aeronautica, a rota di guida, a rota, etc.

A piastra d'aluminiu 2A80 hè aduprata per pale di compressore aero-motore, impellers, pistoni, anelli di espansione è altre parti cù alta temperatura di travagliu.

A piastra d'aluminiu 2A90 hè aduprata per u pistone di l'aeromotore.

 


Tempu di post: 28-mar-2023